3P Bydlení → Realitní kancelář→ Levné chaty na prodej Ústí nad Labem
Zahradní chatka, spolu s dalšími stavbami, jako jsou zahradní domek či altán, patří do kategorie drobných staveb. Tyto stavby jsou charakterizovány jako sekundární a doplňkové konstrukce, které slouží jako součást celkového prostředí zahrady. Jsou navrženy tak, aby poskytovaly další užitný prostor pro relaxaci, úschovu nářadí nebo pro strávení volných s rodinou. Jak je to ale s prodejem takové chatky?
Co se považuje za drobnou stavbu?
- Jednopodlažní konstrukce s maximální plochou do 25 metrů čtverečních a výškou do 5 metrů (například dřevník, prádelna, letní kuchyně, pergola, sauna, úschovna kol atd.).
- Podzemní stavby s maximální plochou do 25 metrů čtverečních a hloubkou do 3 metrů (sklepy, studny).
Levné chaty na prodej v Ústí nad Labem
Ty nejlevnější chaty, lze koupit paradoxně přímo ve městě Ústí nad Labem. S byty, nebo domy je to opačně, jelikož v centru jsou většinou právě ty nejdražší. Je to proto, že po chatách na klidných vesnicích je mnohem větší poptávka a samozřejmě také kvůli většímu pozemku, který je na vesnici, nebo v menším městě dostupnější. Hezky upravenou a udržovanou chatu i s menším pozemkem, seženete přímo v Ústí nad Labem za necelý milion korun. Tyto chaty obvykle nejsou tak prostorné a pravděpodobně byste měli zvážit alespoň částečnou rekonstrukci.
Prodej chaty v Ústí nad Labem
Při prodeji chaty, by se jednoznačně mělo cílit na cílovou skupinu lidí, kteří hledají klid a místo pro relaxaci. To by se mělo zužitkovat při vytváření propagace a inzerce nabídky. Dále by se mělo “prodat” i okolí chaty, jelikož to také hraje významnou roli při prodeji a obzvláště při prodeji nemovitosti, jako je chata. S prodejem to ale může v tomto případě chvilku trvat, jelikož jde o zúženou cílovou skupinu lidí. Tím pádem by se mělo do prodeje investovat více financí, aby se nabídka při prodeji dostala mezi co nejvíce lidí. V 3P Bydlení si to velmi dobře uvědomujeme, proto při prodeji využíváme nadstandardní kvalitu videoprohlídek, fotografií a placených reklamních kampaní na sociálních sítích, aby o vaší nabídce vědělo co nejvíce lidí a nemovitost se prodala co nejdříve a za maximální cenu.
Co by vás mohlo u nás dále zajímat: